معرفی الگوریتم Page Authority

معرفی الگوریتم Page Authority

اتوریتی به عنوان میزان سنجش کِیفی وب‌سایت به‌حساب می‌آید و تاثیر زیادی در بازدید بیشتر و افزایش رتبه در موتورهای جستجو دارد. به همین دلیل متخصصین سئو تمرکز ویژه‌ای روی اتوریتی وب‌سایت دارند. اتوریتی به اندازه‌ای اهمیت دارد که حتی تولید محتوا و ساخت لینک نیز با هدف افزایش اتوریتی انجام می‌شود.

Page Authority یا همان PA معیاری است که از طریق سایت MOZ سنجیده می شود. این معیار عددی است بین 0 تا 100. هر چقدر این عدد بیشتر باشد اعتبار آن در موتورهای جستجو بیشتر است. این عدد از طریق داده های جستجو و معیار های دیگر به یک سایت تعلق می گیرد. دریافت امتیاز تا عدد 20 یا 30 به مراتب از امتیاز 70 یا 80 آسان تر است. برای دست یابی به امتیاز بالاتر می بایست معیار های زیادی را رعایت کرد و روند افزایش امتیاز کندتر می باشد. در کنار معرفی الگوریتم Page Authority یا همان قدرت صفحه، معیار دیگری نیز به نام Domain Authority وجود دارد. این معیار که به نام قدرت دامننه و یا DA شناخته می شود شباهت  بسیاری به PA دارد. قدرت دامنه هم نیز مانند الگوریتم Page Authority عددی است بین 0 تا 100.

ادامه نوشته

الگوریتم PayDay Loan

الگوریتم PayDay Loan

حتما شما با الگوریتم های گوگل آشنایی دارید و می دانید که گوگل برای شناسایی سایت هایی که تخلف انجام داده اند و از راه های غیراصولی رتبه خوبی را به دست آورده اند این الگوریتم ها را ایجاد کرده است

الگوریتم دیگری که گوگل برای مبارزه با سایت های اسپم ارائه داده است الگوریتم PayDay Loan می باشد

عملکرد  الگوریتمPayDay Loanدربرابر کلمات و عبارات نامناسب که در سایت ها استفاده می شود یااینکه از فعالیت هایی که به صورت نادرست انجام می شود می باشد و این سایت ها از بین می برند.

ادامه نوشته

الگوریتم گوگل رنک برین چیست؟ اهمیت آن در سئو سایت چقدر است؟

الگوریتم گوگل رنک برین چیست؟ اهمیت آن در سئو سایت چقدر است؟

رنک برین

از جدیدترین و برترین الگوریتم های موتور جستجوی گوگل که بر مبنای هوش مصنوعی (AI) و یادگیری ماشینی (ML) ساخته شده، الگوریتم رنک برین است.

رنک برین از پیچیده ترین الگوریتم های گوگل است و برای پایان دادن به فعالیت های سئو کلاه سیاه، سئو خاکستری و کلاسیک متولد شده و با نهایت هوشمندی خود به ما یادآور می شود که نیاز به تدوین استراتژی مناسب برای سئو سایت خود داریم، باید وب معنایی و تجربه کاربری را مد نظر قرار دهیم و تنها با اطلاعات مناسب، کامل، کاربردی و برطرف کردن نیاز کاربران است که می توانیم بر رقبای مان پیشی بگیریم.

از جدیدترین و برترین الگوریتم های موتور جستجوی گوگل که بر مبنای هوش مصنوعی (Artificial Intelligence) و یادگیری ماشینی (Machine Learning) ساخته شده، الگوریتم رنک برین (Google RankBrain Algorithm) است.

تاثیر گوگل ادوردز بر سئو سایت

تاثیر گوگل ادوردز بر سئو سایت

 

ادوردز

امروزه تبلیغات بسیاری در فضای اینترنت انجام میگیرد . هدف این تبلیغات آشنا کردن کاربران با سایت های مورد نظر است همچنین وقتی کاربران با وب سایتی آشنا شوند بدون شک عده ای از آنها از خدمات و محصولات آن سایت استفاده می کنند و این امر برای صاحبان مشاغل سود آور است . در موتورهای جست و جو ، سایتها برای آنکه شناخته شوند لازم است که به صفحه اول نتایج گوگل برسند . یکی از بهترین راه کارها و همچنین مطمن ترین ترفندها ، سئو سایت یا بهینه سازی سایت می باشد . بدین ترتیب اگر سایتی بهینه گردد کاربر پسند می شود و افراد زیادی از آن سایت بازدید خواهند کرد در نتیجه سایت مورد نظر به ابتدای صفحه نتایج گوگل خواهد رسید . یکی دیگر از راه کار هایی که یک سایت می تواند به صفحه اول نتایج گوگل برسد تبلیغات در گوگل یا گوگل ادرودز می باشد . با این راه کار سایت مورد نظر برای مدت محدودی به صفحه اول می آید اما این راه دارای هزینه های مختلفی می باشد . در سال های گذشته ابهام های زیادی در ارتباط با گوگل ادوردز ایجاد شد . اولین ابهام این بود که آیا گوگل ادوردز بر سئو سایت تاثیر می گذارد یا خیر ؟ در این پست ما سعی داریم تا جواب این سوال را بطور جامع بدهیم .

ادامه نوشته

الگوریتم پیج لایوت یا طرح بندی گوگل

الگوریتم پیج لایوت یا طرح بندی گوگل

الگوریتم پیج لایوت

الگوریتم گوگل پیج لایوت را در انگلیسی به شکل page layout google algorithm می نویسند . شاید با کمی بخشش بتوان معادل فارسی پیج لایوت را طرح صفحه نامید . یعنی الگوریتم طرح صفحه گوگل .

الگوریتم پیج لایوت (Page Layout) الگوریتم وسیعی مانند پاندا ، پنگوئن و یا مرغ مگس خوار نیست بلکه این الگوریتم ایجاد شده است که سایت هایی که تبلیغات آزار دهنده در سایت خود دارد جریمه کند.

مانند تبلیغات پاپ آپ ، تبلیغات بین پست ها ، تبلیغات فلشی که در کناره های سایت قرار دارد که براساس الگوریتم پیج لایوت نمره منفی می گیرند.

این تبلیغات علاوه بر غیر حرفه ای بودن و جریمه شدن توسط گوگل عواملی مانند کاهش سرعت و انعطاف پذیری سایت ، کاهش محبوبیت نزد گوگل ، آزار مخاطب ، و کاهش بازدید کننده را به همراه دارد.

به این دلایل الگوریتم پیج لایوت ایجاد شد تا با چنین سایت هایی به مبارزه بپردازد.

ادامه نوشته